Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Humaan choriongonadotrofine (hCG)
Information 
Waar dient hCG voor?
- hCG zorgt ervoor dat je ballen testosteron blijven produceren, omdat het pretty much hetzelfde doet als LH. LH is het hormoon wat normaal gesproken hiervoor zorgt, maar dit onderdruk je dus zodra je gaat kuren. Ook zorgt het ervoor dat je sperma blijft produceren. Omdat spermacellen (en de voorlopers hiervan) voor een groot deel het volume van je ballen bepalen, houdt het ook grotendeels het formaat van je zaakje op orde.

Wanneer kan ik hCG het beste gebruiken?
- Tijdens een kuur. 250 IU om de dag, of 2x 500 IU per week. Sommigen hebben iets meer nodig dan dat.

Ik heb hCG niet tijdens m'n kuur gebruikt, wat nu?
- Niet zo slim. Na een lange kuur (>16 weken) kun je het in je nakuur nog toepassen met een dosering van 1000-3000 IU 3x per week voor vier weken. Des te langer de kuur, des te hoger in de regel de benodigde dosering. Combineer het in dat geval met tamoxifen, je hebt dan namelijk door de hCG een lichtelijk verhoogde kans op gynaecomastie. 

Helpt hCG met afvallen?
- Nee.

Is mijn hCG echt?
- Je kunt het oplossen en dan op zo'n zwangerschapstest druppelen. Als deze positief is zit er in ieder geval IETS aan hCG in, je weet alleen niet hoeveel. Notabene werkt dit alleen bij hCG afkomstig van vrouwenurine (pregnyl, etc.). Dit werkt volgens mij niet bij recombinante hCG (een zwangerschapstest test niet op hCG, maar op een subeenheid van hCG die wel veel voorkomt in de hCG verrijkt uit vrouwenurine, maar nagenoeg niet in de recombinante variant).

Waarmee moet ik hCG mengen?
- In ieder geval injectiewater, en als het kan bacteriostatisch water (0,9% benzylalcoholoplossing). In bacteriostatisch water blijft het 60 dagen goed in de koelkast. In injectiewater is de kans op infectie iets groter, maar nog steeds klein. Maar ja, wil je dat risico lopen omdat je een gierige beuker bent die geen paar euro kan missen voor bacteriostatisch water?

Hoelang blijft hCG goed in de koelkast?
- In bacteriostatisch water 60 dagen, zie hierboven.

Kan ik hCG ook invriezen?
- Alles kan. Of het verstandig is weet ik niet, ik denk het niet. Veel eiwitten verliezen hun werking door het vries-dooi-proces wanneer ze zijn opgelost. Of dat voor hCG ook geldt weet ik niet, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Wat zeker is, is dat het 60 dagen goed is in de koelkast wanneer je het oplost in bacteriostatisch water. Dat zou lang genoeg moeten zijn.

Kan hCG intramusculair worden geinjecteerd?
- Ja, maar waarom zou je. Subcutaan is makkelijker.

Werkt bio-hCG ook?
- Nee.

Hoe kom ik aan hCG?
- Dat gaan we dus niet doen. Zie de forumregels van deze sectie: http://forum.peterbond.nl/thread-2.html
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)